dilluns, de febrer 19

Suunto vector vs. Oregon Scientific Ra-109







Hola gent us presento la meva ultima adquisicio, el Suunto Vector, de color groc supercanton!!
Jo abans tenia l´Oregon Scientific, model RA-109, però quan feia una mica de fred, la pila es moria, ja m´el van canviar una vegada, per problemes varis.... i al final, pel meu aniversari, me l´he autoregalat jo mateix....
Capritxos que n´es un!!
I aixo en el combat
Vector vs. Oregon, jo crec que de moment ja guanya i de pallissa el Vector, per prestacions, precissió, memoria de desnivells, també porta bruixola incorporada....l´unic defecte que li trobo de moment, es que Oregon, te una prediccio metereologica amb simbolets...
En fi aixo es el que hi ha....


Posted by Picasa

1 comentari:

ivanG ha dit...

Hola Yeti!!
Jo tinc el Vector i la veritat es "un pepinasso", estic molt content.
Quasi tots els companys tenen Suunto i algún porta Casio i la veritat es que tothom parla meravelles dels Suunto.
Penso que has fet una bona compra!!
Salutacions!!