dimarts, de novembre 20

Madrid, 17-18 de Novembre.

Aquest cap de setmana, varem deixar de costat les excursions, escalades i marxes.....
Varem anar a Madrid, a la capital. La Mabel hi treballava dissabte, i dilluns i dimarts, i aixi jo vaig aprofitar el cap de setmana, i vaig anar-hi.
La veritat, es que la ciutat, esta molt maca, neta, i amb un ambient molt més modern que fa uns anys.
Varem, estar amb la meva germana, l´Olga, i amb el Javi, la seva parella, que desde abans de l´estiu, viuen junts alla.
Varem visitar el Templo de Debod, el Parque de l´Oeste, la Plaza del Sol, la Plaza Mayor, el Palacio de Oriente, la Gran Via Madrileña, el Callao, el Rastro, la Latina.....
Anar de bar, en bar, tapeando, es l´esport favorit, i la veritat, no esta gens malament, aquesta manera de fer, per que no es fa a Catalunya, suposo, per que aqui ens cobren per respirar i tot.....
Varem passar pel Brillante, el Uruguayo, el Cesareo,la Taperia, la televisiva Taberna del Nuñez 3,el Tao i moltes més tabernes, que ara no em venen al cap....
Varem provar, els huevos estrellados, els berberetxos al vapor, els pinxtos de tortilla, las sartenes del Nuñez, ......ufffff!!!!
Tant sols va quedar comprar la loteria a la famosa "Manolita"!!
Gracies per la vostra hospitalitat Olga i Javi!!

Amb el Oso....
De botigues al Zara.
...i el Madroño.


L´Olga i el Javi.
L´estatua de Felipe IV, a la Plaza de Oriente.



4 comentaris:

Kepa ha dit...

y a mi que Madrid capital no me gsuta....eso si, la sierra una pasada y para escalar ni te cuento

Sonia ha dit...

Nunca me he llegado a parar en Madrid de las veces que habré pasado por allí. Alguna vez me tendre que para y hacer un poco de turista ...sobretodo de tapas !!jejejje

JOAN GONZÁLEZ_MIRATGES ha dit...

Jo tio...anar a Madrid i anar a parar a ZARA.....

Visca LA PENYA...

salut

joan

Anònim ha dit...

Que fashion nnnnnnnnnnnnn Mabelix ! Que guapa ! Ni a la Britney li queden tan be !! Aquest cap de la Vall Fosca, el port del canto, l Aneto i tot allo des del llac de Montcortes es veia blanc ! Pero esta ventant molt i no se si quedara neu! Vaig pensar amb vosaltres, jo tambe tinc mono d neu !!! a veure si aquesta temporada sí !!
un peto
aman