dijous, de setembre 3

"Rio Gere"-Faloria-Tondi-LLac de Sorapis-Passo Tre Croci, 11 d´Agost de 2009.

Dimarts, 11 d´Agost, torna a sonar el despertador…..
Hem dormit molt i molt bé!! Ja ho necessitàvem, per que dormir en una area de servei, no és el millor lloc.
Ens llevem i preparem la cafetera, esmorzem tot xerrant amb els veïns d’una Pick-up camperitzada, que són de Cantabrià.
Sortim de “Rio Gere” (1698 m.) i seguir la pista forestal que arrenca d’aquí mateix, fins a Faloria (2123m.), és el sender 213.
De Faloria,seguim el sender 213 fins Tondi, on tenim bones vistes de Cortina d´Ampezzo, i del Monte Cristallino. Veiem l’impressionant Punta Nera (2847 m.) i ens quedem amb les ganes de desviar-nos i pujar-hi.
Seguim el sender 223, a l’arribar a l’encreuament amb el sender 213, la Mabel i l´Oscar, enfilem pel 213, en direcció el “Passo Tre Croci”(!805 m.), i el Xavi, la Klaus i jo, seguim pel 223 en direcció el Llac de Sorapis, volem veure les seves impressionants aigües de color blau turquesa.
Passem un parell de passos equipats amb cables, però que no representen gaire dificultat, i tot anar carregats amb el “Kit Ferrata”, no cal l¡ni que el treguem de la motxilla.
El sender que seguim, el 213, és converteix en el 216, i finalment arribem al Llac de Sorapis.
La veritat, és que les seves aigües, tenen un color espectacular, aprofitem l’avinentesa, i fem un mos, en un paratge tant encisador.
Observem que la fotografia de la portada de la nostra guia de les Dolomites, esta feta en aquest mateix Llac. La veritat, és una foto de postal.
Desprès de fer unes fotos, seguim el sender 215 , en direcció el “Passo Tre Croci”, pel camí, ens trobem una cova de neu, al bell mig del camí.
La hem de superar, desviant-nos del sender.
Finalment arribem al “Passo Tre Croci”, i d’aquí a “Rio Gere”, ja no queda res.
Arribem a “Rio Gere”, i ens trobem amb l´Oscar i la Mabel, compartim impressions tot fent una birra, al restaurant que hi ha davant del pàrking de les autocaravanes i campers.
Marxem a sopar i a dormir.......
Que demá toca la “Dibona”.....

Klaus ha dit...

La primera excursión macaaaaa!!!!!

Más, más...

Como sigas alargando así las vacaciones te van a llegar al año que viene, jjaa