dimarts, de març 17

Intent fustrat al Bastiments, 14-03-09

Dissabte, em llevo d´hora.He quedat al Pàrking de Vallter, amb el Xavi, la Klaus i el Jordi Ripoll, qui s’estrenarà amb esquis de muntanya.
L’objectiu, és el bastiments, una clàssica sortida, d’esquí de Muntanya. A més la Klaus, el te pendent.
Arribo al Pàrking, vora dos quarts de vuit del matí. Els companys, ja estan esmorzats i gaire bé a punt.
Em preparo ràpidament, i a les 8 o un pel més tard, ja sortim.
No fa gens de fred, i te pinta de que farà un dia espectacular i radiant.
Per això hem matinat tant.
Ja hi ha gent que ha passat cap amunt, i naltres, anem xino xano, adoctrinant al Jordi, el Xavi, li fa companyia, i la Klaus i jo que anem un pel més endavant, els esperem.
És veu força gent a les Canals del Gra de Fajol.
Passem el Refugi d´Ulldeter, i seguim remuntant la pista, finalment ja ens desviem en direcció cap al Coll de la Marrana.
Una vegada, ja estem arribant al Coll de la Marrana, ja veiem tota una bona colla, que ja estan gaire bé a dalt.
Sembla que esta glaçadeta la neu, ja que hi ha més d’un que posa ganivetes.
En això, el Jordi, rellisca enrere, i amb la mala sort de que no pot parar i en la relliscada, desequilibra a la Klaus, i cau, ha estat una caiguda tonta, però el hombro de la Klaus, es ressent eix d’una tendinitis.
Decidim pujar fins el Coll de la Marrana, per veure el panorama, i plegar, ja que la Klaus, no esta en bon estat, i en Jordi, va força cansat, ja que no esta acostumat, i el calor l’està matant.
Dalt del Coll, ens estem una estoneta, mirant el Bastiments, prenent el solet, vaja gaudint del dia primaveral.
Traiem pells, i decidim tirar cap a baix, baixo amb compte, ja que hi ha força gent, pujant.
De cop, veig alguna cosa, que baixa recte baix, com si llisques per un tobogan, i es en Jordi, que al primer gir, li ha saltat les fixacions, i llisca Coll de la Marrana baix, em llenço darrera seu…Finalment uns 30 o 40 metres més baix, es para, no s’ha fet gaire mal, uns quants blaus i el susto.
Una vegada, estem tots junts, i veient que lo del Jordi, no ha estat res, decidim tirar cap al Pàrking.
La neu a dalt, estava un pel glaçada, a la pista, es deixava fer força bé, però ja a la part final de la pista, sembla sopa.
Arribem als cotxes, i finalment marxem a Ripoll a fer una xocolata desfeta!! Que encara que no haguem fet cim, ja ens ho mereixem, sobre tot el Jordi!!

Maria ha dit...

Menudo moraton!!! Pero ya sa sabe que esto del eski de montaña tiene un punto masoca. Bueno, la proxima vez será!! klaus espero que lo de tu hombro ya este curado. por cierto.. MEnudo dia!!!!

Mab ha dit...

Tenemos un mal karma ultimamente en general, que no veas! Esto es que hemos hecho alguna maldad en el pasado.
Igual dimos una patada a un perro o no dejamos pasar a la viejecilla en el paso de peatones.

Anònim ha dit...

Cojones! si ultimament no sé què passa! vaya gafe, no?
I que peladet que està tot, no? No sé perquè però m'ensumo que el pirineu oriental està acabat...i és que (i això va especialment dedicat a la Clàudia) FINALMENT SEMBLA QUE JA HA ARRIBAT LA PRIMAVERA NENS!
APA! TOTS A PRENDRE EL SOLET!

Klaus ha dit...

Niños/as, acabo de volver de Les (Vall d'Aran, estábamos a más de 25ºC, un solarrón que achicharraba. Si sigue así a la nieve le quedan dos telediarios, además había inversión térmica y en los picos estaban a +5ºC. Mal Asunto.

Lo de mi hombro... intento hacer bondad :(

Bsinessssssssss

Anònim ha dit...

Sí, la verdad es que últimamente el cosmos se ha conjurado para que las cosas no salgan del todo bien....

Celia, llega la primavera y con ella:
- las alergias
- los ojos llorosos
- el gasto, insostenible para el medio ambiente, de multitud de kleenex porque te chorrea la nariz cada 5 minutos
- los estornudos matutinos
- la ropa que no sabes qué ponerte,...

yujuuuuuuuuuuuuuu...VIVA LA PRIMAVERA.....

bsitus

Óscar

Gatsaule ha dit...

Clàudia, espero que milloris ràpidament! (ei, els altres també)

I la propera vegada, vigila amb qui t'ajuntes, he, he, he,....!

Pekas ha dit...

Juerrrrrrrr... ara entenc per que no li "dono" al esqui de muntanya... amb lo be que estic a la terrassa de casa amb un bon llibre i una cervesseta...
:-))))))

JOAN GONZÁLEZ_MIRATGES ha dit...

HOLA ALEX I COMPANYIA...

I HE ESTAT AQUET DISAPTA, EL COLL DE LA MARRANA L'HE PUJAT AMB RAQUETES I LA BAIXADA AMB ELS PINCHOS JA QUE ANABA MES SEGUR...
UN DIA FANTASTIC, PERO LA NEU JA TE CLAPES.

SALUT
JOAN

JOAN GONZÁLEZ_MIRATGES ha dit...

HOLA DE NOU

MIRAT EL BLOG DE WWW.FIDELMENDIA.COM

ES D'ALUCINEEEEEEEEEEEEEE

JOAN

Hola:
Soy Arancha de Jaca. No os penseis que os tengo olvidados, voy mirando vuestro blog que siempre me transmite muy buenas vibraciones y espero que se os acabe el mal karma que dice Mabel.Mabel,recuperate pronto y mucha paciencia. Yo estoy saliendo de una fractura del metacarpo que me ha llevado por ahora un mes asi que si necesitas entretenimientos caseros te podría pasar un gran listado.
Un saludo y espero veros por el piry aragones

Mab ha dit...

Hola Chan!!!
Cuanto tiempo!! Parece que te unes al club de los lisiados, pero seguro que tu te recuperaras en breve. Mandame la lista ya. Un mes sin hacer monte y lo que me queda. No me subire por las paredes pq no puedo que si no....