diumenge, de desembre 17

La Mola...Mola, dissabte 16 de Desembre.

Aquest dissabte, la Mabel, el Xavi, la Klaus, l´Oscar, i jo, cansats de la rutina, ens varem animar a pujar La Mola.
Ens trobem al coll d´Estenallers, i d´alla iniciem la nostra excursioneta....
En una hora i tres quarts, aconseguim la nostra fita. Tot prenent un entrepà, veiem com els nuvols creixen, i ens tapen la vista....
Fem un cafe, en el bar de La Mola, i visitem l´esglesia, i per si de cas no plogues, decidem baixar.




L´oscar, la Klaus i el Xavi.




Ja a La Mola, prenent l´esmorçar.




Una bonica visio de Ca La Montse.




Un nuvòl amenaçador, envolta La Mola.


Montserrat, al fons, amb un nuvol.








5 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo no vaig poder anar perquè estava fent dos suissos a casa Viader, la pròxima vinc

el yeti ha dit...

El rei dels suïssos, se qui ets!! te conozco, jajajaja
doncs ens veiem a la propera

PGB ha dit...

Aixi m'agrada, que visiteu la muntanya dels Vallesans! ;)

A veure si pots canviar les fotos, m'es impossible veure-les en tamany gros! :S

Salut i muntanya yeti!

Xavi ha dit...

Bon Nadal i feliç Any 2007.
Una abraçada!!

ivanG ha dit...

Bon Nadal i Feliç Any Nou!!!
Una Abraçada