dilluns, de febrer 9

Descobrint la Vall de Boí. Viatge d´anada i tornada....

El dissabte, tot sabent el temps que ens trobariem, marxem cap a Boí.
Encara tenim l´esperança, que el diumenge la meteo, sera benigne, i amb aquesta il.lussió, enfilem la Mab i jo, el nostre viatge cap a la vall de Boí.
L´idea, era fer una petita descoberta d´aquesta desconeguda Vall per anosaltres, però amb moltes possibilitats per a l´esqui de travessa.
Arribem cap a la tarda, a Boí, pugem fins a les pistes, però un fort vent i una bona nevada, ens fan baixar fins als pobles de la Vall, a visitar les ermites romaniques, a tastar els seus cafes....
Al vespre, anem a dormir a Erill la Vall, i desde l´hostal, sentim el vent, que no deixa de xiular.....
Això no pinta gaire bé, per a demà, pensem.....
Despres de sopar, sortim a veure com neva, i la veritat, és que tot, es ben blanc, hi han uns quants centimetres de neu nova, ummmm... això tampoc ajuda a millorar les perspectives per a demà.....
Marxem a dormir, i quina es la nostra sorpresa, al llevar-nos i trobar-ho tot blanc, infinitament blanc, un pam ben bo de neu nova, i el fort vent, que continua fent de les seves, ens fan decidir, que no val la pena, ni treure els esquis del cotxe.
Aixi que trepitjant, la neu verge, agfafem la Kangoo, toat coberta de neu, i cap a baix, a lluïr el nou look de la Kangoo, amb un barret blanc a sobre del sostre.
Baixem a Pont de Suert, a fer un cafetonet, i aquie el dia, ja es va aclarint, però el fort vent, que fa volar la neu per sobre dels cims, ens fa pensar que ja fem bé de baixar.
Però no marxem decebuts, ja que l´impressió, que ens emportem de Boí, és molt agradable, hi hem de tornar!!!
I quant abans millor!!
O sigui que fins aviat!!

Maria ha dit...

Decid que si, que en la vida hay que ser optimistas!! la proxima vez habrá más suerte. De todas maneras las fotos son chulas.