dimarts, de juliol 14

De Panxing....

No es què ja no tingui interes pel blog, el que passa, és que estem una mica en standby, la Mabel, encara esta recuperant-se de la seva operació, i la recuperació va un pel més lenta del que ens pensavem.

Per aixó estem una mica parats ultimament...
A veure si aquest finde podem sortir ni que sigui a fer una Via Ferrada, o un passeig per les muntanyetes....
Mentres tant, aquest finde ens hem banyat a la piscina de Sant Feliu de Sasserres, bueno també varem pendre alguna cervesseta i varem fer panxing.....






2 comentaris:

jordi ha dit...

jajaja, no tot han de ser muntanyes.

Una forta abraçada

Mab ha dit...

Uf, la recuperación es mas lenta que el caballo del malor, te da cuen, hol, pecador de la praderarrrr,ai, déu meu, a veure si recupero aviat que m'estic tarant. M'ho vaig passar molt bé. Estic en aquell punt que em treuen de casa i ja soc feliç...